2015 թիվն էր, մտանք
տնօրենի
սենյակ,
ափսոս`
գրավել
չկարողացանք:
Թերևս
հայտնի
տողերը
մեջբերելով`սկսեմ
այսօրվա
արկածային
ժամերիս
մասին
պատմող
նյութը:
Ուղիղ
յոթանասուն
տարի
անց
սովետական
բանակին
փոխարինելու
էին
եկել
անզեն
սեբաստացիները,
իսկ
բաղձալի
Բեռլինը`
հանրակրթական
դպրոցի
տնօրենի
անառիկ
ամրոցն
էր:
Վեց
սեբաստացիներով,
այսօր
առավոտյան
ճանապարհվեցինք
Շենգավիթ
վարչական
շրջան:
Նպատակը
տեղի
հանրակրթական
դպրոցներում
կրթահամալիրում
անցկացվող
հունվարյան`
«Դիջիթեք»,
«Մարմնամարզական»
և
«Բնագիտատեխնիկական»
ստուգատեսները
ներկայացնել
էր:
Հերթով
այցելեցինք
չորս
դպրոցներ,
և
մեկնարկեց
ծանր
բանակցական
աշխատանքը:
Թիվ
68 դպրոցը
մտնելուն
պես,
սկսեցինք
անցել
մի
քանի
փուլով:
Մաքրուհու,
պահակի,
դասավանդողի
կառույցները
անցնելուն
պես`
հասանք
ուսամասվարին,
ով
«հլը
մի րոպե»
դեմքով
կանգնեցրեց
մեզ,
երբ
ուզում
էինք
մտնել
տնօրենի
բերդը:
Այնուամենայնիվ
հաջողվեց
շահել
դեպի
դասարան
ուղղությամբ
green card. ստացանք սովորողների
հետ
շփվելու
բացառիկ
հնարավորություն:
Կրկնվելու
միտում
ունեցող
պատմությունը,
նորից
նույն
էր
թիվ
18 դպրոցում,
նույն
տրամաբանական
շղթան`
մաքրուհի,
պահակ,
ուսուցիչ,
ուսմասվար
և
տնօրեն,
սակայն
այս
անգամ
արդյունքը
գոհացնող
չէր.
մեզ
այդպես
էլ
չընդունեցին`
պատճառաբանելով,
որ
մոռացել
ենք
քաղաքապետարանից
թույլտվություն
ստանալ
(չնայած՝
նախապես
պայմանավորվել
էինք):
Մի
քիչ
նեղված
ու
բարկացած,
բայց
շարունակեցինք
դեպի
թիվ
34 դպրոց:
Կարծես
հաջողությունը
մոտ
էր,
երբ
փոխտնօրենը
ասաց
մոտավորապես
այսպես`
ինչ անում-չենք անում`
երկու րոպեում
ենք անում:
Էհ,
ճարներս
ինչ`
հասցրինք:
Հաջորդ
դպրոցը
առանձնապես
ինտրիգային
չէր,
կամ
էլ
արդեն
օտար
մշակույթի
հանդեպ
դիմադրողականություն
էինք
ստացել:
Ընդհանուր
շենգավիթյան
փողոցներում
անցկացրինք
երկու
ժամ,
ծանոթացանք
չորս
դպրոցի
մտածողությանը:
Երկու
ժամ,
և
երկրորդ
դպրոցից,
ես`
մարտական
ոգուց
զուրկ
դասալիքս,
զորքը
լքեցի
հաջորդ
երկու
ճակատագրական
մարտերին:
Երկու
ժամ,
և
բավարար
դեպքեր
ու
դեմքեր
հասկանալու
համար,
թե
որն
է
մեր
բոլոր
խնդիրների
աղբյուրը,
թե
ինչու
երկիրը
երկիր
չի:
Երբ
դպրոցի
տնօրենը
ամեն
մեկի
խելքի
բանը
չի,
երբ
սովորողը
վախով
է
անցնում
վերևում
ՏՆՕՐԵՆ գրված միջնադարյան անկուռ բերդի մոտով, երբ դասվանդողը ավել բան չի անում, քան սովորողին սաստելը: Երբ սովորողը իմիջայլոց է վերաբերվում իր իսկ զարգացմանն ուղղված հայտարարությանը, որովհետև ասվածը
անգիր
չի`
ուրեմն
հարկավոր
չի,
երբ
դպրոցի
պատին
փակցված
չորրորդ
դասարանցի
գերազանցիկների
նկարների
տակ
գրված
է`
փառքի հասնելիս
մի մեծամտացիր
գրությունը,
այդ
վայրը
ազատ
և
բանիմաց
քաղաքացի
տալ
չի
կարող:
Այսօր
հանրակրթական
դպրոց
ասվածի
միակ
առաջադրանքը,
վախկոտ
ու
ձայնազուրկ
քաղաքացի
ձևավորելն
է:
Պատանին,
ով
այսօր
վախենում
է
իր
դպրոցի
տնօրենից,
վաղը
կվախենա
իր
խախտված
իրավունքներին
տեր
կանգնելիս:
Եվ
կկատրվի
վերևների
փափագը.
սանձված
ձի
քշելը
հեշտ
է:
Եվ
համեմատելիս
եմ
հասկանում,
գնահատում
եմ,
այն
ամենը,
ինչ
չգիտեմ
ինչու`
տրված
է
ինձ,
և
սարսափում
եմ
մտածելիս,
որ
կարող
էի
շարունակել
ուսումս
նմանատիպ`
գունավոր
պատերով
և
անգույն
դեմքերով
մարդկանց
դպրոցում:
Եվ
ինձ
կասեին
ըմբոստ
աղջիկ,
և
ճիշտ
էլ
կասեին,
որովհետև
սովորաբար
չի կարելի
իրողությունները
բարձրաձայնում
են
ըմբոստները:
Հ.Գ. Սարկազմ չփնտրե'ք…
Մերի Թելունց
No comments:
Post a Comment