Կարողություն
|
աշխատանք
|
Մայրենի խոսքի մշակույթ
|
|
Ազատ արտահայտել
մտքերս,
վերլուծել ընթերցած
գրականությունը, կերպարների, հերոսների
վերլուծություն
|
|
Գրականություն (թվարկել կարդացած ստեղծագործությունները )
|
|
Էթել
Լիլիան Վոյնիչ «Բոռ»
Ալեքսանդր
Դյումա Որդի «Կամելազարդ տիկինը»
Էմիլ
Զոլա «Թերեզ Ռաքեն»
Էռնեստ
Հեմենգուեյ «Ծերունին և ծովը»
Թեոդոր
Դրայզեր «Ֆինանսիստը»
Ռիչարդ
Բախ «Պատրանքներ», «Ջոնաթան Լիվինգսթոն անունով ճայը»,
Խուլիո
Կորտասար «Դեղին ծաղիկ», «Կեսար», «Ճաշից հետո»,
Ալեքսանդր
Շիրվանզադե «Քաոս», «Արտիստը», «Նամուս», «Պատվի համար»,
Բերնար
Վերբեր «Հայելին»
Հակոբ
Պարոնյան «Մեծապատիվ մուրացկանները»,
Լուիս
Ֆերնանդու Վերիսիմու «Հանդիպում»,
Նար-Դոս
«Ամիրյանի տրագեդիան»,
Անրի
Թրուայա «Չորս պատեր», «Փորձակենդանիներ»:
|
|
Անգլերեն
|
|
Կարողանում եմ կարդալ, թարգմանել հոդվածներ, գրել էսսեներ,
Խոսել`սխալներով, լսել և հասկանալ:
|
|
Մաթեմատիկա
|
|
Ռացիոնալ և իռացիոնալ թվերի հետ գործողություններ
Անհավասարումներ և անհավասարություններ
Բնական թվեր: Գործողություններ բնական թվերի հետ
Երկրաչափական խնդիրներ
Եռանկյունաչափություն
Պրոգրեսիաներ
Կամբինատորիկա
|
|
Պատմություն
|
|
Արշակունիների
արքայատոհմ
Կիլիկիա
Ուրարտու
Հայոց
ծագումնաբանությունը, Հայկական լեռնաշխարհ
Հայոց
ծագումնաբանությունը
|
|
Տնտեսագիտություն
|
|
Տնտեսագիտության ծագումը և կայացումը
Բարիքների արտադրություն, պահանջարկ, առաջարկ
Տնտեսական համակարգեր
Տնտեսական շրջապտույտ
Տնտեսության պետական կարգավորումներ
Գործազրկություն
Ինֆլացիա
Մակրտոնտեսագիտություն: Մակրոտնտեսական ցուցանիշներ:
Բանկերը և դրանց գործառույթները
Պետական բյուջե
(անհատական վերլուծություն)
Հարաբերական
և բացարձակ հարաբերությունների տեսություն
Հաշվապահական հաշվառում:
|
Անհատական վերլուծական
աշխատանքներ
|
Էկոլոգիա
|
|
Կարողանում եմ իրականացնել ուսումնական նախագծերը,
Բանավոր և գրավոր ներկայացնել էկոլոգիական հիմնախնդրների մասին
|
|
Արվեստ
|
|
Ունեմ գիտելիքներ ստեղծագործական ժանրերի մասին,
Կարողանում եմ վերլուծել հայտնի նկարիչների ստեղծագործությունները
|
|
Ակումբ
|
|
Խմբային աշխատանքներ`
Գազի սպառման արդյունավետությունը կրթահամալիրում նախագիծ
Վերանորոգման աշխատանքներ`նախահաշիվ
|
6.11.2014
Կարողանում եմ...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment